Over ons

Peer2Peer is een jonge, maar bloeiende studievereniging die het beste van studeren en ontspanning samenbrengt. We zorgen ervoor dat jij als HBO-ICT student bij kunt benen met de stof, maar dat je ook genoeg extra uitdaging krijgt als je dat leuk vindt. We brengen je in contact met jouw toekomstige werkveld, maar bieden ook een plek voor ontspanning. Studeren is zoveel meer dan alleen studeren. Het is ook ontdekken wie je bent en wat je wilt. Wil je weten wat voor activiteiten er binnenkort in de planning staan? Ga dan naar onze agenda!

Het bestuur houdt het dagelijks reilen en zeilen van de vereniging in de gaten. Er wordt vergaderd over het beleid, de boekhouding wordt bijgehouden en ook het contact met sponsoren wordt onderhouden. Een bestuursfunctie is een prachtige aanvulling op je studie waarin je veel kennis, vaardigheden en ervaring opdoet. Hieronder zal het bestuur zich kort even voorstellen.

Mijn naam is Ruby Diderich. Ik ben 20 jaar oud. Ik zit in mijn tweede jaar van HBO-ICT en volg op dit moment het semester Microcontrollers van de richting ESA. Bovendien houd ik mij bezig met verschillende functies binnen Windesheim zoals het meeschrijven aan de strategische koers in projectgroep SK28 en de deelname aan een projectgroep van Get Involved.

Veel van jullie kennen mij wellicht al. Ik ben het afgelopen jaar voorzitter geweest van de activiteitencommissie en ben vrij actief in de Discord van Peer2Peer. Ik kom ook veel op activiteiten en ben bovendien lid van de PRC.

Mijn naam is Mirre Poulus, ik ben 22 jaar oud. Ik zit momenteel in het eerste jaar van de opleiding. Volgend semester ben ik van plan om het keuzeprofiel SE&ESA te volgen, wat ik dus zal combineren met de eerste helft van mijn bestuursjaar.  De tweede helft van mijn bestuursjaar zal ik combineren met het tweede jaar van de opleiding. Misschien dat je me al kent van een van de activiteiten: ik probeer namelijk bij zoveel mogelijk hiervan aanwezig te zijn.

Mijn naam is Nikkie de Ruiter. Ik ben 24 jaar oud. Ik heb mijn propedeuse gehaald en ik volg momenteel de afstudeerrichting IDS en ik ben bezig met het semester Hybrid Cloud Infrastructure (IDS1). Verder zullen jullie mij kennen van Discord en de activiteiten die P2P organiseert. Ik ben daar vrijwel altijd aanwezig. Maar voor de personen die mij nog niet kennen stel ik mij graag voor.

Voordat ik naar Windesheim ging heb ik de opleiding Game Artist cum laude afgerond op het mbo. Deze opleiding bestond voor een groot deel uit 3D ontwerpen en games maken, maar ook grote hoeveelheid scripting in Python en C#.

Mijn naam is Yoran Huzen. Ik ben sinds 2020 lid van Peer2Peer, en sinds een paar maanden ben ik actief in de Discord server en bij activiteiten. Inmiddels heb ik mijn plaats in de vereniging gevonden, en ken ik veel van de leden.

Ik wil ergens in de aankomende jaren graag op kamers gaan wonen, maar ik wil wel in Zwolle blijven. Ik ben nu bezig met het semester QSD, en ik wil hierna Games Programming en een semester ESA gaan volgen. Ik blijf dus het aankomende jaar op Windesheim.

Ik programmeer graag in mijn vrije tijd, en ik ben maintainer van een aantal mods voor The Binding of Isaac. Ook speel ik veel indie games. Verder houd ik van zwemmen, en heb ik een hele tijd bij een zwemvereniging gezeten.

Mijn naam is Bas hendriks, ik ben 20 jaar en woon in Zwolle. Ik zit nu in het 3e jaar en volg de SE kant. Naast school ben ik erg actief bij Peer2Peer. Zowel online als fysiek. Ik ben al ingeschreven sinds maart 2020, maar ik ben pas sinds februari 2022 echt actief geworden. Het voelt raar aan dat ik nog niet eens een jaar actief ben, aangezien ik vrijwel alle actieve leden ken.